31 May 2011

maafkan saya awak

maafkan saya bile suatu hari nnty sy akan lupe kan awk  . bukan ini yg sy mintak , tpi ini lah hakikat . saya terpaksa melupakan awk sbb sy da mule menyayangi awk . awk . sy mintak maaf sgt2 . sy x de niat pon nk lupe kan diri awk . tpy sy x mampu melayan perasaan sy lg . sy ngaku sy salah sbb sy x penah luahkan yg sy syg kan awk sbb dalam diri sy penuh dgn perasaan malu . saya harap awk paham kan sy . hope awk bahagia ngn owg tersyg . dia lebih memerlukan awk dan dia lebih menyayangi awk =(

8 comments:

  1. ap ag ni u ?

    ReplyDelete
  2. noah , if u loves sumone just let her noe . tell her. oreait ? btw , aku follow blog kau . n kau folloow lah blog aku gak taw ! haha

    ReplyDelete
  3. ak takut la wanie . ak x cm dulu . dulu ak brani . now ak la paling penakut . huhu . nnty ak follow blog ko ea . hee

    ReplyDelete
  4. ok..
    korban lah skit..
    kmu kan H.E.R.O dye!

    ReplyDelete